söndag 13 april 2008

Bikini?

Hej svejs! :)
Idag har det inte hänt så mycket, pluggat lite & hjälpt till ute i trådgården, för det har varit jätte fint väder idag ju :)
Ska snart börja göra vid lite på mitt rum & packa lite grejer för jag ska till pappa :D
Imorron bär det av till Malmö, måste hitta nårra byxor & en/två bikini :)
Har ni några tips på nån affär eller nårra snygga bikini, med nått coolt mönster eller helt vanlig? (helst bandeau-bikini)
Skulle varit jätte snällt om ni tipsade om nårra stycken, mååååste verkligen hitta minst en bikini!
Nu ska jag fortsätta sticka min halsduk (från slöjden i skolan) så den blir klar :)
Wish me luck ;)

puss & kram, natti. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

H&M har snygga bikini tycker jag, kolla där så hittar du säkert någon som passar dig, lycka till.
kram
Zassa.